درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
16 / 9برچسب:, :: 11 ::  نويسنده : BlackHats

شرکت سونی سری جدید لپ تاپ های VAIO S را معرفی کرد . این سری دارای صفحه نمایش ۱۵٫۵ اینچ HD با وضوح ۱۰۸۰p میباشد . این لپ تاپ دارای طراحی باریک و سبک به همراه یک باتری اختیاری به منظور افزایش عمر باتری تا ۱۲ ساعت است . ضخامت این مدل زیر ۱ اینچ بوده و در دو رنگ مشکی و نقره ای پلاتین وارد بازار خواهد شد . طراحی این مدل نیز با مواد آلومینیومی و منیزیمی صورت گرفته تا وزن دستگاه تنها ۴٫۴ پوند ( حدود ۲ کیلوگرم ) باشد که نسبتا سبک به حساب می آید . کیبرد نیز دارای نور پس زمینه و همچنین پد عددی ۱۰ کلیدیست .

 

اما در قسمت پردازنده ، نسل دوم پردازنده های قدرتمند Core i7 شرکت اینتل به چشم میخورد که میتواند پاسخگوی حجم سنگینی از عملیات پردازشی باشد . هارددیسک SSD با گنجایش ۱ ترابایت و پشتبانی از فناوری چهار RAID 0 کاملا میتوانید نیازهای شما در ذخیره انواع فایل های صوتی و تصویری را برطرف کند .

 

هنگامی که به سراغ کارت گرافیکی این مدل میرویم با یک کارت گرافیکی محصول شرکت AMD روبرو خواهیم شد . AMD Radeon HD 6630 که بازدهی عالی در زمینه HD خواهد داشت . پشتیبانی از DirectX 11 نیز بازی خورها را خوشحال خواهد کرد . به منظور به حداکثر رساندن عمر باتری در هنگامی که عملیات گرافیکی سنگینی در حال اجرا نباشد ، دستگاه به کارت گرافیک Intel HD سوئیچ خواهد کرد .

 

در این مدل همچنین یک درایو بلو-ری و یک وبکم HD نیز تعبیه شده است .

 

عرضه سری جدید VAIO S 15.5 اینچ ، از ماه اکتبر در وبسایت شرکت سونی و با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد ( باتری اضافی قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت ) . عرضه مدل VAIO S 13.3 اینچ ، به همراه نسل دوم پردازنده های Core شرکت اینتل نیز از همان ماه اکتبر آغاز میشود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب